Zamknij

KRYTYKA Wydziału Komunikacji. Obsługa to podobno KOSZMAR!

23:02, 29.03.2021 M.W. Aktualizacja: 23:05, 29.03.2021
Skomentuj

Zarejestrowanie samochodu to droga przez mękę. Taka jest opinia na temat Wydziału Komunikacji i Drogownictwa w Starostwie Powiatowym w Bytowie. Nie dotyczy to wyłącznie tego szczególnie obleganego Wydziału Starostwa w Bytowie, ale również jego oddziału zamiejscowego w Miastku. 

- Już któryś raz z kolei dzwonię, aby umówić się na wizytę. Z rana numer jest zazwyczaj zajęty, a jak już uda mi się dodzwonić, to zawsze słyszę, że mam dzwonić kolejnego dnia, bo wszystkie terminy 7 dni do przodu są zarezerwowane. Dzwonię kolejnego dnia i znowu numer nieustannie zajęty albo nikt nie odbiera. Jeśli odbiorą, ponownie mówią, że trzeba dzwonić następnego dnia, bo wszystkie terminy zarezerwowane. Łatwiej dodzwonić się do jakiegoś teleturnieju niż do Wydziału Komunikacji! To jest zgroza, co tam się wyprawia! - grzmi nasz Czytelnik. 

Starosta Leszek Waszkiewicz zapewnia, że stara się panować nad sytuacją. 

- Wszystkie takie sygnały sprawdzamy i na nie reagujemy - zapewnia starosta. 

Z informacji od niego wynika, że w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa zatrudnionych jest całkiem sporo osób. Petentów obsługuje 13 osób i jako 14. podobno czasami do telefonu siada też naczelnik. W oddziale zamiejscowym w Miastku pracują 2 osoby. 

- Zdarza się, że ludzie chorują i wtedy mogą wystąpić utrudnienia. Szczególnie teraz, w czasie pandemii. W normalnej sytuacji obsługa naszych klientów jest bezproblemowa - zapewnia starosta.

W internecie jakość obsługi w bytowskim starostwie oceniono na 1,6. Za niska, czy za wysoka ocena?

 

(M.W.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(18)

SwojakSwojak

6 4

Dodzwonilem się bez problemu. Fakt, czekałem tydzień na rejestrację, ale kiedy już przyszedl mój termin, pani milo i szybko załatwiła rejestrację. 23:13, 29.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jkmjkm

4 2

A teraz leć do "Lesia-Pekaesia" po lizaka! 07:38, 30.03.2021


reo

BytowiakBytowiak

6 7

W końcu ktoś napisał prawde. 06:15, 30.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z Bytowaz Bytowa

10 3

"Starosta Leszek Waszkiewicz zapewnia, że stara się panować nad sytuacją."
I to jest dobre określenie: "stara się"
A tak poważnie: "Jaki pan, taki kram"

07:42, 30.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PetentPetent

7 5

To nie ma nic wspólnego z pandemią, nikt nie odkrył Ameryki, ten wydział i ta forma obsługi stała się już standardem, niestety, więc niech starosta nie gada, że sprawdza, bo nic nie sprawdza 07:44, 30.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GbyGby

3 4

Jak przyszedł nowy naczelnik,to tam jest jakas masakra,chop nie ma pojęcia o tej pracy,na niczym sie nie zna. 08:06, 30.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwaEwa

5 4

Powinna byc jakas informacja na korytarzu,że w poniedzialek będą zamawiane wizyty na wtorek i środę,jak pan mysli panie naczelniku,a nie ze w poniedzialek nie dzwonilam bo za tydzien w poniedzialek jest Święto,dzwonie dzisiaj we wtorek zeby wizyte umowic na wtorek,tak jak to zawsze sie odbywalo,a tu pani mi mowi ze dopiero wolny termin na czwartek,brak słów zeby tyle czekac na rejestracje auta,a i panie starosto,z tego co wiem,to jeszcze ani razu Naczelnik nie odebral zadnego telefonu,podejrzewam że nie wiedzial by jak zapisac wizytę. 08:15, 30.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MariusZMariusZ

2 1

Wczoraj się dodzwoniłem to kazali mi zadzwonić dzisiaj. A Dzisiaj nie można się dodzwonić. Miastko 08:21, 30.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BiedronkaBiedronka

5 1

Czy tylko ja tutaj wchodzę żeby przeczytać komentarze? 08:57, 30.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ryszard Lwie SerceRyszard Lwie Serce

8 2

Leszku ogarnij w końcu temat, abym z Romkiem miał spokojne święta. Jak zrobiłeś reorganizację oświaty w szkołach, to czas na Starostwo, tylko nie mów nam, że nie masz ludzi, to w końcu zatrudnij fachowców i płac im normalnie, Możesz zmniejszyc diete Sobie i Radzie. 08:59, 30.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DawidDawid

6 4

Niestety jak ktoś nie potrafi wstać rano przed 8 zadzwonić i się zarejestrować to potem są takie problemy. Wystarczy troche pomyśleć i problemy znikną same. 12:03, 30.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mariusz Mariusz

3 0

Dzwoniłem od 7:20 i nic później nawet sygnału nie było chyba do 10. A dzwoniłem ponad 100 razy. Więc nie bądź taki mądry że komuś się wstać niechce 12:53, 30.03.2021


MiastkoMiastko

3 6

Tragedia to mało powiedziane.. opryskliwa baba w okularach pije kawę nic więcej.. z łaski moze zarejestrować ale mina ton jakby sama dopłacała do tego interesu a to my ich utrzymujemy!!! Oczywiście nie dziwie się jak ich tak przyzwyczaili zero odpowiedzialności takie sa efekty. Przede mna pan chcial zarejestrować samochód i przyczepkę. Jak z morda wyskoczyła co Pan sobie myśli ze ja dwa dowody zdarze zarejestrować w pol godziny?? Po czym zarejestrowała jeden w 10 minut i gosciu wyszedł.. no to ona kawka i cyk ja musiałem 20 minut czekać... żenada komuna wróciła 13:05, 30.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MajaMaja

5 1

Cóż za delikatne słownictwo. Żenada. 20:38, 30.03.2021


Mój NickMój Nick

3 0

Miastko, a może by tak trochę delikatniej pisać swoje pretensje? Nie trzeba od razu chamstwem po oczach bić.
Wesołych Świąt. 11:45, 01.04.2021


WqrwWqrw

3 2

Już przed pandemia czekałem 3 godz na jedną tylko pieczątkę. Trwało to 2 min że wszystkim co musiała zrobić ta Pani. Nawet nie chce myśleć co się teraz dzieje. Kpina z ludzi!!!! 16:56, 30.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RejestrujacyRejestrujacy

2 0

Ja akurat miałem widocznie szczęście ale ostatnio rejestrowałem pojazd dwukrotnie i za każdym razem nie czekałem nawet 5minut
O akurat forma umawiania telefonicznego się podoba. Z numerkami to był bałagan bo niektórzy brali kilkanaście.
21:14, 30.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TyTy

1 3

Proponuję założyć kamerkę I będzie widać jak Panie pracują I ile załatwiają poza kolejką. 11:52, 31.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%