Gmina Kołczygłowy zakończyła tegoroczne usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kołczygłowy. Realizacja zadania dotyczyła demontażu, transportu oraz unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kołczygłowy. W ramach akcji usunięto wyroby zawierające azbest z terenu 56 nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Kołczygłowy, o łącznej masie 126,47 ton.
Całkowity koszt zadania wyniósł 66 522,00 zł, z czego Gminie udało się pozyskać na ten cel z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku ponad 53 tysiące złotych dotacji. Wkład własny Gminy Kołczygłowy oraz środki pochodzące z wpłat właścicieli nieruchomości zakwalifikowanych do realizacji zadania szacuje się na ponad 13 000 złotych.
Przypominamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami do 2030 roku azbest musi zniknąć ze wszystkich gospodarstw.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz