Zamknij

Inspektor

Nr oferty: StPr/25/0677Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 6, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
: Udzielanie wsparcia pracodawcom i przedsiębiorcom zainteresowanym tworzeniem nowych miejsc pracy poprzez pomoc w kompletowaniu dokumentacji aplikacyjnej, weryfikacja wniosków pod względem formalnym, monitorowanie realizacji zawartych umów oraz kontrola zgodności wydatkowania środków z celem przyznanego wsparcia. Współpraca z partnerami rynku pracy tj. a) ośrodkami pomocy społecznej/centrum usług społecznych w zakresie aktywizacji zawodowej osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, realizacji kontraktów socjalnych oraz programów aktywizacyjnych, b) podmiotami ekonomii społecznej w szczególności tworzenia i wspierania miejsc pracy w podmiotach zatrudnienia socjalnego oraz przedsiębiorstwach społecznych, c) organizacjami pozarządowymi przy realizacji programów wsparcia osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Przygotowanie informacji do oceny efektywności działań Urzędu dla potrzeb statystyki o rynku pracy. Współpraca z partnerami rynku pracy w zakresie pomocy publicznej de minimis. Realizacja zadań na rzecz zatrudnienia i rozwoju przedsiębiorczości niepełnosprawnych osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy ze środków PFRON.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 6, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: życiorys ( CV),kwestionariusz osobowy (druk dostępny w sekretariacie urzędu w pok. nr 15 lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: http://pup.bytow.ibip.pl ),list motywacyjny, kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Udzielanie wsparcia pracodawcom i przedsiębiorcom zainteresowanym tworzeniem nowych miejsc pracy poprzez pomoc w kompletowaniu dokumentacji aplikacyjnej, weryfikacja wniosków pod względem formalnym, monitorowanie realizacji zawartych umów oraz kontrola zgodności wydatkowania środków z celem przyznanego wsparcia. Współpraca z partnerami rynku pracy tj. a) ośrodkami pomocy społecznej/centrum usług społecznych w zakresie aktywizacji zawodowej osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, realizacji kontraktów socjalnych oraz programów aktywizacyjnych, b) podmiotami ekonomii społecznej w szczególności tworzenia i wspierania miejsc pracy w podmiotach zatrudnienia socjalnego oraz przedsiębiorstwach społecznych, c) organizacjami pozarządowymi przy realizacji programów wsparcia osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Przygotowanie informacji do oceny efektywności działań Urzędu dla potrzeb statystyki o rynku pracy. Współpraca z partnerami rynku pracy w zakresie pomocy publicznej de minimis. Realizacja zadań na rzecz zatrudnienia i rozwoju przedsiębiorczości niepełnosprawnych osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy ze środków PFRON.
StPr/25/0677
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Udzielanie wsparcia osobom bezrobotnym ubiegającym się o jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w szczególności poprzez przekazywanie informacji o zasadach przyznawania dofinansowania, warunkach formalnych i kryteriach oceny, a także pomoc w przygotowaniu wniosku oraz niezbędnej dokumentacji aplikacyjnej. Sporządzenie i rozliczanie umów w sprawie przyznania jednorazowych środków na podjęcie działalności oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej. Udzielanie wsparcia pracodawcom zainteresowanym tworzeniem nowych miejsc pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy poprzez pomoc w kompletowaniu dokumentacji aplikacyjnej, weryfikacja wniosków pod względem formalnym, monitorowanie realizacji zawartych umów oraz kontrola zgodności wydatkowania środków z celem przyznanego dofinansowania. Sporządzenie i rozliczanie umów w sprawie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej. Współpraca z partnerami rynku pracy tj. podmiotami ekonomii społecznej w szczególności tworzenia i wspierania miejsc pracy w podmiotach zatrudnienia socjalnego oraz przedsiębiorstwach społecznych. Realizowanie zadań z zakresu udzielania informacji i wsparcia osobom z niepełnosprawnościami bezrobotnym, poszukującym pracy oraz pracodawcom dotyczących możliwości uzyskania pomocy finansowej, instrumentów rynku pracy oraz innych form wsparcia finansowanych ze środków PFRON. Przygotowanie informacji do oceny efektywności działań Urzędu dla potrzeb statystyki o rynku pracy. Współpraca z partnerami rynku pracy w zakresie pomocy publicznej de minimis.
StPr/25/0676
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Pracownik ochrony SUFO (praca w godzinach 7.00-19.00, 19.00-7.00)
StPr/25/0785
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 35,00 PLN

- praca na maszynach CNC - obsługa pras krawędziowych
StPr/25/0672
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Określone w art. 4 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 22 października 2004 r. o jednostkach doradztwa rolniczego (t j. Dz. U. 2024 poz. 76) m.in.prowadzenie szkoleń dla rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich. prowadzenie działalności informacyjnej wspierającej rozwój produkcji rolniczej. wypełniania wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych.współudział w organizacji wystaw, organizacja pokazów i innych przedsięwzięć upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego.
StPr/25/0666
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego określony został w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 r. (Dz.U.2012.1270 ze zm.).
StPr/25/0645
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 7 500 PLN

prowadzenie terapii z dziećmi
StPr/25/0643
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

prowadzenie terapii z dziećmi
StPr/25/0642
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Transport towaru, dbanie o stan techniczny pojazdu, wspólpraca z magazynem i działem sprzedaży
StPr/25/0599
data rozpoczęcia pracy od 15.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

szpachlowanie ścian, malowanie ścian, montaż systemów suchej zabudowy , murowanie
StPr/25/0615
data rozpoczęcia pracy od 09.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN