Zamknij

Jak osiągnąć sukces - ,,Orły Cukiernictwa''

08:06, 12.05.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 11:42, 17.07.2020

Z sentymentem wspominamy beztroskie dzieciństwo i ulubioną cukiernię za rogiem. Obecnie, firmy branży cukierniczej nie ograniczają się do działań jedynie na rynku lokalnym. Internet, szybki przepływ informacji i ostra konkurencja powodują, że przedsiębiorcy muszą włożyć znacznie więcej pracy w promocję własnej działalności, niż przed laty.

Firmowe konto w mediach społecznościowych, czy własna witryna internetowa lodziarni, nie jest niczym niecodziennym. Okazuje się, że niewielka cukiernia z Radomia może osiągnąć równie wielki sukces, co ogromna sieć lodziarni z punktami sprzedaży w całej Polsce i tak samo szybko ponieść porażkę. Wszystko to za sprawą globalizacji i nowoczesnych mediów wykorzystywanych w celu promocji.

Smak, zapach i wygląd...

Nie sposób przejść obojętnie obok piekarni, kiedy czujemy świeżo upieczone bułeczki, lub nie zwrócić uwagi na roznoszący się w galerii handlowej zapach szarlotki. Smak i zapach to świetny sposób na przyciągnięcie klientów. Aby pokonać konkurencję, cukiernie prześcigają się w pomysłach. Często jest to niecodzienny sposób podania deseru lub wykorzystanie do wyrobu lodów, czy ciast, jedynie naturalnych składników.

...a może tylko wygląd?

Inaczej wygląda promocja w sieci, ponieważ tutaj operujemy tylko wzrokiem. Niestety, przedsiębiorcy nie zawsze pamiętają o tym, że Internet i świat realny przenikają się na wielu płaszczyznach. Doskonała prezentacja wyrobów, profesjonalna sesja, sprawdzą się tylko wtedy, gdy cukiernia lub piekarnia oferuje najlepsze usługi i produkty. Popularność w sieci ma swoje podstawy w zadowoleniu lokalnej klienteli, która niezwykle szybko odreagowuje w komentarzach zadowolenie, bądź dysonans pozakupowy.

Plebiscyt „Orły Cukiernictwa” powstał w celu wyróżnienia tych firm, dla których priorytetem jest jakość usług. Każdego roku publikowana jest lista zwycięzców, wyłonionych spośród tysięcy. Jak to możliwe?

Konsumenci wyrażają swoje opinie każdego dnia, na różnych portalach branżowych oraz wielu popularnych stronach internetowych. Czasem zjedzenie jednego pączka, może skłonić ich do wystawienia oceny pozytywnej lub negatywnej. Ranking „Orły Cukiernictwa” zbiera wszystkie oceny wyrażone punktowo, zlicza ich ilość i podstawiając otrzymane dane do specjalnie opracowanego w tym celu wzoru, przedstawia wyniki w dziesięciopunktowej skali.

Jaki jest sens tworzenia takiego rankingu?

Wspomniany wcześniej plebiscyt może poszczycić się dużą popularnością. Zatem znalazłszy się na liście laureatów, cukiernia dotrze tym samym do szerszego grona odbiorców. Zwycięzcy znajdą się na szczycie zestawienia, a pozostali laureaci wyświetlani są w przypadkowej kolejności. Przedsiębiorcy często korzystają także z możliwości udostępnienia informacji o tym wyróżnieniu w mediach społecznościowych, co znacząco wpływa na ich wizerunek i pozwala na budowanie wiarygodnej marki.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%