Zamknij

Morawiecki na rynku w Bytowie. Starosta w roli OFIARY i AGRESORA!

16:59, 05.07.2020 M.W. Aktualizacja: 18:16, 05.07.2020
Skomentuj

Gorący przebieg miała dzisiejsza wizyta premiera Mateusza Morawieckiego w Bytowie. Doszło do starć pomiędzy zwolennikami i przeciwnikami PiS. 

Zaatakowany został starosta Leszek Waszkiewicz (PO). Jak widać na poniższym nagraniu najpierw zaczepiała go zwolenniczka prezydenta Andrzeja Dudy, a następnie pewien mężczyzna. Starosta też może mieć problemy. Działacze PiS zgłosili, że KOPNĄŁ OKOŁO 70-LETNIEGO MĘŻCZYZNĘ! 

Starosta skomentował ten incydent.

- Kilka dni temu poseł Piotr Muller zapraszał na na spotkanie z premierem Morawieckim i obiecywał, że znajdzie on czas na rozmowy z mieszkańcami o Polsce. Najwyraźniej zaproszenie na spotkanie i do rozmowy dotyczyło tylko zwolenników jednego ugrupowania - PiS. Ci spośród nas, którzy chcieli zadać premierowi pytanie byli legitymowani przez policję. Zaś Ci, którzy chcieli wyrazić odmienne zdanie byli atakowani, kopani i szarpani od samego początku spotkania przez pozostałych uczestników, dla których najwyraźniej demokracja i tolerancja kończy się tam, gdzie zaczyna się PiS - mówi Waszkiewicz. - Przykre, że polityka nowej solidarności międzyludzkiej głoszona przez Rafała Trzaskowskiego spotyka się z takim atakiem zwolenników PiS!

Natomiast bytowscy działacze PiS stali po drugiej stronie robiąc sobie tzw. selfiki z premierem. Na poniższym zdjęciu radny powiatowy Krzysztof Sławski, szef bytowskiego oddziału KRUS.

Druga strona politycznego sporu zapewnia, że agresja była również wśród zwolenników Rafała Trzaskowskiego.

- Starosta kopnął około 70-letniego pana. Zgłosiliśmy tę sprawę policji - poinformował Wojciech Duda, szef klubu radnych PiS w powiecie bytowskim. 

PONIŻEJ NAGRANIE WYKONANE PRZEZ RADNEGO DUDĘ. Co ciekawe, jeszcze w sobotę Duda spotkał się ze starostą, przypadkowo w Lipnicy podczas wieszania banerów. Panowie pozowali do wspólnego zdjęcia, na którym… podali sobie ręce. Dzień później już tak pokojowo nie było.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fpermalink.php%3Fstory_fbid%3D2676979385880277%26id%3D100007047256042&width=500" width="500" height="707" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

 

 

[ALERT]1593961076061[/ALERT]

 

(M.W.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(49)

wiewie

21 19

Żałosne i chamskie zachowanie trzaszczaków. 18:20, 05.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZającZając

8 7

Wstyd pisiory, widzieliśmy dzisiaj prawdziwą waszą twarz .Zachowanie trzody pisowskiej nie zna granic. 18:31, 05.07.2020


NajaNaja

4 7

yJakoś.wydajemi.sie że.ci z.sekty wpisu zachowywali się gorzej. I to.znacznie gorzej. 18:34, 05.07.2020


reo

ZającZając

25 21

Wstyd pisiory, widzieliśmy dzisiaj prawdziwą waszą twarz .Zachowanie trzody pisowskiej nie zna granic. 18:36, 05.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rocky Rocky

23 7

Pis PiSem ale Waszka to stary cwaniak i robienie z niego ofiary byłoby śmieszne 18:51, 05.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

expertexpert

1 1

Racja ! Waszka to typowy P0-wski cwaniaczek 08:56, 11.08.2020


PiS PiS

25 17

Starosta powinien umieć pełnić honory gospodarza miasta i powiatu, a nie stać na czele bojówkarzy i najgłośniej wykrzykiwać i prowokować. Pewnie gro z nich na jego polecenie musiała przyjść.
19:07, 05.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

maryNmaryN

17 18

Wstyd mi za mieszkańców mojego miasta , przyszli witać swojego premiera a odwracali się do opozycji i zaczepiali , starsza pani pchała starostę a mały człowieczek wręcz napierał na starostę chcąc sprowokować.





19:28, 05.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qqqqqq

3 4

mały człowieczek to Waszkiewicz 22:21, 05.07.2020


Trzask! Trzask!

20 26

WIELKIE BRAWA DLA PANA STAROSTY! WYKAZAŁ SIĘ ODWAGA I INTELIGENCJA. WIDAĆ GOŁYM OKIEM ŻE TO ON BYŁ ATAKOWANY PRZEZ WYZNAWCĘ PISU. 19:40, 05.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PISoswołoczPlusPISoswołoczPlus

15 21

PIS to stan umysłu, kwalifikujący się do zamknięcia w miejscu bez klamek. 20:19, 05.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

777777

21 6

Co za cyrk!!!!!!!!!! Walka o władzę a pan Starosta L.W ten co prawie doprowadził do ruiny Bytowski PKS za kadecji prezesa 20:27, 05.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

88888888

4 4

A co miał zrobić L.W. jak PRZEJĄŁ Bytowski PKS z długami. Raczej pretensje do poprzednich rządzących!!! 21:50, 05.07.2020


ZniesmaczonaZniesmaczona

19 8

Pan starosta potwierdza, że z wiekiem ludzie dziecinnieją :-( 21:01, 05.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ryszard PlaczkiewiczRyszard Placzkiewicz

12 13

Panie Starosto zachowałem sie celowo jak Pan dzisiaj jako bojowka PO to ja ten mały w krate .. widzisz Pan nie chowam sie za plecami bojowkarza Po wskiego jak Pan .. Zrobilem to celowo by pokazac Panu (żalosne że starosta zamiast godnie powitac Premiera ) przychodzi Pan jako bojowka .. Po drugie jest Pan Kłamcą i oszustem .. nie widzialemby policja kogokolwiek kotrolowała kto z waszej strony chcial zadac pytanie bo tego nie robiliscie a o zdymie mysleliscie .. Tak sie zachowalem jak ja wy sie zachowujecie na swoich demonstracjach .. ale udało mnie sie wyprowadzic z równowagi pierwszego oszusta i zadymiarza staroste Waszkiewicza .. poczuliscie sie dobrze ? Acha niech Pan Starosta nie klamie ze ktos z panskich przeciwnikow kogos kopal to Waszkiewicz kopnał Pan ktory mial ok 70 lat .. Waszkiewicz niech Pan przestanie łzeć
22:10, 05.07.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

AvaAva

4 6

Proszę Pana film nie kłamie. Nie bronie Pana Starosty, wolałabym, aby go tam nie było. Niemniej, Pana zachowanie to zwykła próba wyprowadzenia oponenta z równowagi. Każdy ma prawo manifestować swoje poglądy, ale nie atakować. Pan Waszkiewicz ma świętą cierpliwość, że nie zareagował bardziej zdecydowanie. Zwłaszcza, że celem całego "spotkania na rynku" nie była propaganda sukcesów Starosty. Pan jednak poświęcił mu tyle uwagi, że trudno mi wyzbyć się przekonania, że celem Pana wizyty na placu Wyszyńskiego wcale nie było okazanie sympatii dla swojego kandydata. Ta mowa nienawiści, wulgarny upór i brak przestrzeni na zrozumienie, że ludzie o odmiennych poglądach mają takie samo prawo bytu (o ile nie szkodzą innym), napawają mnie smutną refleksją, że oto jest prawdziwa choroba tego społeczeństwa. Na miejscu Starosty zaś rozważyłabym pozew z powództwa cywilnego. 23:24, 05.07.2020


Ryszard PłaczkiewiczRyszard Płaczkiewicz

5 4

Szanowna Pani Avo zaprzecza Pani sam sobie w obu wpisach w jednym w odpowiedzido mniepisze Pani
"każdy ma prawo manifestować swoje poglądy " w drugim zas pisze Pani do redakcji by nie publikowac ze mna wywiadu . Rozumiem tez że jest Szanowna Pani medykiem od zdrowia psychicznego by poddawac ocenie co Pani widzi . Ma Pani racje że celem "spotkania na rynku " nie była propaganda sukcesu Starosty Waszkiewicza . Tylko czy celem było zakłócanie spokojnego wysłuchania Pana premiera ? Nie bylo celem rządzacych w miescie Bytowie zadanie spokojnych pytan tylko wykrzykiwanie hasel obrazliwych wobec Prezydenta i wobec Premiera .. Nie przychodzę na czyjes spotkanie wykrzykując obrazliwe hasła .Mowi Pani o moim stanie umysłu .. nie spojrzala widocznie Szanowna Pani na zawziętą z nienawisci twarz Pana starosty .. tak Pan starosta zaatakował mnie tym że nie mogłem spokojnie wysłuchac słow premiera bo je zagluszał . To kto czyj spokoj zaklócił ? Nie byloby wrzaskow rządzacych w miescie nie byloby mojje celowej prowokacji wobec Pana starosty .. i na koniec niech Pani nie ocenia po obrazkach . móglbym tak samo obelzywie powiedziec o Pani stanie umysłu lecz tego przez szacunek dla ludzi nie zrobie .. czy słyszała Pani choc jedno slowo obelżywe ode mnie wobec Starosty i kontr manifestacji .. a wykrzykiwanie oeblzywych haseł wobec Premiera i Prezydenta to nie jest juz "stan umysłu " jak to Pani napisała ... zycze Pani powodzenia 08:36, 06.07.2020


TomekTomek

8 3

Panie Płaczkiewicz, byłem wczoraj świadkiem całego zajścia. Szczerze, wygladał Pan, w najlepszym razie, jak gówniarz w piaskownicy, zważywszy jednak na Pana wiek, bardziej jak osoba niezrównoważona psychicznie. Byłem świadkiem pańskiej agresji i chamstwa wobec osób, które mają inne poglądy niż Pan i przyszły te poglądy zamanifestować. 30 lat wolnej Polski, a Pan wciąż nie nauczył się szacunku dla innych i nie pojmuje Pan demokracji, no chyba że demokrację ludową. 11:38, 06.07.2020


QwertyQwerty

5 3

Te zacietrzewienie na Pana twarzy, zaciśnięte zęby i nienawiść... aż nadto wskazuje to czyim jest Pan wyborcą. Smutne, że niektórzy dali się aż tak ogłupić tej ohydnej propagandzie. Naprawdę, szkoda życia na to.

11:40, 06.07.2020


zenonzenon

17 10

waszkiewicz to pajac,a nie starosta🙂 22:17, 05.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TerryTerry

12 7

Żałosne, cwaniaczki "wielkiej polityki" pilnujący tylko własnych interesów i stołków podzielili Polaków. Nie dziwię się premierowi że boi się o swój zydel i szuka wsparcia bezwolnego prezydenta. Determinacja jak nigdy dotąd. A masy wyległy i gotowe są skoczyć sobie do gardeł! Na Bałkanach było podobnie, zastanówmy się jak daleko posuną się politycy. Czy chcemy by nasz dotychczasowy sąsiad stał się wrogiem tylko dla tego że dał się wciągnąć w ta brudną, chamską politykę? 22:19, 05.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ryszard PlaczkiewiczRyszard Placzkiewicz

10 9

Drogi Portalu Bytowski ( a może POwski raczej powienienm zapytac ) tak jestem zwolennikiem Pisu .. długo musieliscie szukac ujecia mojej twarzy tak bardzo zawistnej takiej nienawistnej do bólu . Gdy popatrzec w przeszlosc takich ujec szukały gadzinowki .. mozna zobaczyc w niemeickich wojennych gadzinowkach jacy to zydzi byli paskudni .. Przypominacie mi wlasnie takie pisemka z czasow komuny gdzie wyszukiwano ujec demonstrantow w takim paskudnym wyrazem twarzy .. może byscie ze mną zrobili wywiad i puscili jak ten z Waszkiewiczem ? Tak przyznaje ze zrobilem celowa prowokacje .. bo nikt porzadny nie zakłóca komus jego imprezy jak zrobil to Waszkiewicz gdy do nich ktos przyjechal ja teo nie robiłem .. uczciwosci od as bym wymagał a trudno bylopodejsc do mnie natej demonstracji i zapytac dlaczego tak zrobiłem nie inaczej ? Czy jestescie tylko uczniakami Urbana ? czekam na kontakt
22:38, 05.07.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

RedakcjaRedakcja

2 0

Szanowny Panie, dziękujemy za kontakt i zapraszamy do rozmowy pod nr tel. 513 313 112 22:42, 05.07.2020


AvaAva

3 3

Droga Redakcjo, proszę, weź pod uwagę zapis z nagrania, jak i wypowiedzi pisemne Pana Ryszarda Placzkiewicza i rozważ sens publikowania owego wywiadu. Pan Placzkiewicz jest najwyraźniej w kiepskim stanie psychicznym, bo chorobliwa nienawiść może stanowić zaburzenie zdrowia psychicznego. Rozumiem i pochwalam wolność wypowiedzi, jednakże biorąc pod uwagę to, co już zobaczyłam i przeczytałam, obawiam się, że dalsza atencja względem tego Pana może mu tylko zaszkodzić. 23:31, 05.07.2020


RedakcjaRedakcja

3 1

I jeszcze jedna uwaga. Pisze Pan do nas "POwski" portalu. Ciekawe. Gdy kilka tygodni temu pisaliśmy krytyczny tekst o szefie Rady Powiatu z PO byliśmy nazywani portalem PiS-owskim :) Jaka jest nasza reakcja? W tej chwili - jako właściciel tego portalu, pisząc to - mam uśmiech na twarzy, bo śmieję się z wszelkich prób kojarzenia mnie z jakąkolwiek partią. Wie Pan jaka jest zasada tego portalu i gazety? Pisać wszystko to co ludzie zgłaszają, wszystko to co ludzi zainteresuje, aby na wyczynach takich osób jak Pan... zarabiać pieniądze, na reklamach. Właśnie to robię i zapraszam do wywiadu w celu opublikowania artykułu, który po raz kolejny zapewni nam wysoką oglądalność. Tym samym Pan Ryszard Płaczkiewicz po raz kolejny zwiększy miesięczne przychody portalu www.ibytow.pl. Nie ważne czy PiS czy PO, ważne aby była oglądalność. Naszą "partią" są coraz wyższe wyniki oglądalności portalu i tylko to dla nas się liczy. Fakt, że przy okazji pomagamy nagłaśniać ważne dla zgłaszającego sprawy nazwałbym pozytywnym efektem ubocznym. Każdy jest zadowolony i o to w tym biznesie chodzi. Dobranoc. 23:43, 05.07.2020


OlafOlaf

3 1

Panie Płaczkiewicz, innych ujęć Pańskiej twarzy niż "twarzy tak bardzo zawistnej takiej nienawistnej do bólu" po prostu redakcja nie znalazła,. bo ich nie ma 12:03, 06.07.2020


xxxxxxxx

14 10

Panie redaktorze czy jak zwolennicy PO mieli w piątek spotkanie pod sądem to czy zwolenicy PIS przyszli im też przeszkadzać i zachowywali sie jak bydło jak czynił to Pan Waszkiewicz.??? WSTYD to jest starosta który idzie robić zamieszki !!! Reprezentant władzy, inteligencja miejska a jak buc sie zachowuje 23:48, 05.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DZIADDZIAD

13 5

Masakra! To już nawet nie jest żałosne a tragiczne w zachowaniu.
Dorośli, dzieci wam się przyglądają!
Starosta bez względu na poglądy, powinien przywitać gości, jakby nie było, to głowa Państwa Polskiego. 07:11, 06.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Adam F.Adam F.

7 1

Powszechnie wiadomo, że nie znacie i nie szanujecie Konstytucji RP i Twój post Dziadzie jest na to dowodem. Głową Państwa w Polsce jest Prezydent. Starosta nie jest wasalem ani Premiera ani Prezydenta, bo RP to nie monarchia feudalna. Nie ma więc obowiązku słania dywanów i bicia pokłonów komu kolwiek, kogo uważasz za swojego pana. 20:10, 06.07.2020


M.M.

12 3

Dlaczego tam tyle osób bez maseczek?Gdzie była policja - tyle okazji do mandatu zmarnowanych. Panowie radni Szymczak i Sławki również paradują bez - w maseczkach nie wyszły były selfiki na fejsa. 09:32, 06.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 Dżepetto Dżepetto

10 5

MARIONETKA!!! MARIONETKA!!! MARIONETKA!!! 09:34, 06.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

10 2

Jedno ze zdjęć przedstawia najwiekszego farbowanego lisa w Bytowie. Gratuluje premierowi trafności uwagi a potem konsekwentnie fotografowania sie z tzw. LISAMI 10:03, 06.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KaszubKaszub

4 0

Tu się nie ma co czaić tylko walić po nazwisku ,,lisa farbowanego ''sławskiego. No i wszystko jasne. 01:17, 07.07.2020


TFTF

0 2

Ale przecież premier nie robił zdjęcia z waszkiewiczem. 13:07, 10.07.2020


BytowiakBytowiak

9 9

Panie starosto tak krzyczysz że Pan Prezydent Duda jest niedobry itp ....
To dlaczego siedzisz na stołku i bierzesz od niego pieniądze jako użędnik panstwowy ?
Poprostu zrezygnuj z pracy
10:07, 06.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MarioMario

7 3

Prezydent nie jest pracodawcą starosty i starosta od niego pieniędzy nie bierze. Po trzecie Duda ani PiS nie rozdaje swoich pieniędzy tylko moje i twoje. 17:13, 06.07.2020


PieniążkiPieniążki

6 3

https://inwestomat.eu/skad-panstwo-polskie-ma-pieniadze/

"Wiesz też, że państwo polskie nie jest firmą i samo nie zarabia pieniędzy. Żywi się ono pracą swoich obywateli i na wiele kreatywnych sposobów przemyca coraz to kolejne daniny tak byś nie odczuł ich wzrostu zanadto i tym samym nie zbuntował się przeciwko władzy."

na pewno nie dostaje się ich z kieszeni Pana Prezydenta.

pozdrawiam :) 17:28, 06.07.2020


BytowiakBytowiak

9 6

Straszny widok :(

Jak się ma wizerunek pana starosty kreowany na jego oficjalnym profilu na FB, do tego co tutaj widzimy? Który jest prawdziwy? Stonowany "wszystkichlubiący", kolega każdego? A może krzyczący bez opamiętania, bytowski Nitras naładowany agresją? Zachowanie i język (jak nie ma kamer to dopiero się dzieje) świadczą o tym, że to co tutaj pokazał, to prawdziwy Leszek Waszkiewicz. Oceńcie sami, czy takie rozdwojenie jaźni dobrze świadczy o człowieku.

Jaromir, czy Tobie, człowiekowi kultury, potrzebne są takie wiece? Czy to Twój syn tak emocjonalnie się tam zachowuje? Boże jedyny do czego to zmierza? Przykro się patrzy jak młodzież uczestniczy w szopce dwóch obozów, których liderzy zacierają ręce, ciesząc się z wojny polsko-polskiej i ilości jadu jaki wylewa się między ludźmi.

Ratuj nas Boże przed takimi zachowaniami, także zachowaniem tego agresywnego pana z PiS-u. Zdaje pan sobie sprawę, jak zresztą wszyscy skaczący sobie do gardeł uczestnicy tej bitwy, ile złego wyrządzacie naszej małej wspólnocie? Panie starosto, pan to ogarnia rozumem, że więcej złego niż dobrego z tego wynika? Pan jest liderem, na naszym terenie to pana odpowiedzialność. Czy na spotkaniu trójmiejskich samorządowców, ktoś zakłócał państwa spacer po rynku? Zdaje się, że nie. W takim razie, kto w tym przypadku pokazał większą kulturę polityczną?

Co następne? Wojna domowa? Sztachety? Noże? Rozlew krwi? Opamiętajcie się ludzie! Ci, którzy mają stołki, muszą oczywiście walczyć, pokazywać się, ale nie dajcie się wciągać w ich manipulacje! 11:32, 06.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PolakPolak

1 1

Lepiej tego nikt nie mógł ująć Bytów znowu mósiał zasłynąć z chamstwa .A nasza wizytówka starosty ...
12:32, 06.07.2020


Ryszard PłaczkiewiczRyszard Płaczkiewicz

5 7

Szanowna Pani Avo zaprzecza Pani sam sobie w obu wpisach w jednym w odpowiedzido mniepisze Pani
"każdy ma prawo manifestować swoje poglądy " w drugim zas pisze Pani do redakcji by nie publikowac ze mna wywiadu . Rozumiem tez że jest Szanowna Pani medykiem od zdrowia psychicznego by poddawac ocenie co Pani widzi . Ma Pani racje że celem "spotkania na rynku " nie była propaganda sukcesu Starosty Waszkiewicza . Tylko czy celem było zakłócanie spokojnego wysłuchania Pana premiera ? Nie bylo celem rządzacych w miescie Bytowie zadanie spokojnych pytan tylko wykrzykiwanie hasel obrazliwych wobec Prezydenta i wobec Premiera .. Nie przychodzę na czyjes spotkanie wykrzykując obrazliwe hasła .Mowi Pani o moim stanie umysłu .. nie spojrzala widocznie Szanowna Pani na zawziętą z nienawisci twarz Pana starosty .. tak Pan starosta zaatakował mnie tym że nie mogłem spokojnie wysłuchac słow premiera bo je zagluszał . To kto czyj spokoj zaklócił ? Nie byloby wrzaskow rządzacych w miescie nie byloby mojje celowej prowokacji wobec Pana starosty .. i na koniec niech Pani nie ocenia po obrazkach . móglbym tak samo obelzywie powiedziec o Pani stanie umysłu lecz tego przez szacunek dla ludzi nie zrobie .. czy słyszała Pani choc jedno slowo obelżywe ode mnie wobec Starosty i kontr manifestacji .. a wykrzykiwanie oeblzywych haseł wobec Premiera i Prezydenta to nie jest juz "stan umysłu " jak to Pani napisała ... zycze Pani powodzenia 14:30, 06.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OlafOlaf

6 1

Mydli Pan oczy. Gdyby przyszedł przywitać i wysłuchać premiera, to nie stałby Pan z tyłu za sceną (podobnie jak większość sympatyków PiSu, którzy zebrali się na rynku) i nie atakował zwolenników opozycji. Fakt, że nie używał Pan przekleństw bynajmniej nie oznacza, że zachowywał się kulturalnie. Fakt, że nie uderzył Pan starosty, wcale nie oznacza, że nie używał Pan wobec niego przemocy. Być może miał Pan gorszy dzień, taka postawa jest jednak nie do obrony.
Chyba że odpowiada nam dyskusja na poziomie chuligańskiego ustawki... Na pewno nie chciałby Pan, aby w ten sposób zwracano się do Pana albo pańskich bliskich. Jeśli ma Pan wątpliwości, proszę jeszcze raz obejrzeć filmik.
Nawiasem mówiąc, o jakich obelżywych hasłach wobec władz Pan mówi? Jako naoczny swiadek, nie słyszałem takowych! 17:50, 06.07.2020


Kaszub Kaszub

0 0

Chcieliście demokracji to ją macie , a to że jeden drugiemu skacze do gardeł to jej efekt. Brawo Ryszek , żebyś jeszcze te wszystkie wywody sam potrafił napisać a nie wyręczać się bratankiem to by było całkiem ok. 01:24, 07.07.2020


Nie lubię polityków Nie lubię polityków

8 0

Nie lubię polityków. Nie lubię tych z lewa, nie lubię tych z prawa. Z centrum też nie lubię. Nie lubię tych z Warszawy i tych z Bytowa też nie lubię. Wszyscy są siebie warci. Sprzedawczyki, kochający władzę a najmocniej siebie, przekonani o tym, że są kimś ważnym, kimś wpływowym. Nie ma wśród nich ludzi prawych, bo tacy do polityki się nie pchają. Zamiast chodzić na wiece poparcia dla tych małych ludzi z polityki, lepiej spędzić czas z rodziną i najbliższymi. 19:43, 06.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pumaona pumaona

6 6

Chyba sam się atakował jako starostę. Żal patrzeć na takie zachowanie Waszkiewicza. Nikt z Bytowian go nie wybrał na starostę Wybrała go klika w której siedzi. Mieliśmy Starostę z kulturą i wiedzą. Ano ostał nam się cyrk.
23:45, 06.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adamadam

6 0

Waszkiewicz nigdy by nie został starostą gdyby był wybierany przez ludzi, to mały człowieczek bez klasy i honoru. 15:37, 08.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ciekawskiciekawski

0 2

No właśnie ! Ale od kiedy to można zostać starostą nie będąc wybranym przez ludzi ? Czy prawo taką dziwną sytuację dopuszcza ? 08:59, 11.08.2020


BuhahahahBuhahahah

1 3

I jest Pan J. pobity przez księdza
Buuhaahhaahahhhahah 22:46, 10.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tadek2020tadek2020

2 5

Cieszyć się z przyjazdu rządowego kłamcy do Bytowa to wstyd. Agresja jego zwolenników to normalność. Wiarygodność Morawiecki + TVP = 0
I tylko pozostała nadzieja. 12:52, 12.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bytowiakbytowiak

1 0

Myślę, że Waszkę należy ROZLICZYĆ i solidnie PRZEŚWIETLIĆ za lata LAWIROWANIA ! Żądam tego od następnej ekipy rządzącej ! 09:06, 11.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%