Drutex to firma znana w Polsce, w Europie i na świecie, ale teraz zamierza być jeszcze bardziej rozpoznawalna. Bytowski producent okien, drzwi i bram garażowych rusza z globalną kampanią wizerunkową w sieci, skierowaną zarówno do klientów B2B, jak i B2C, w kraju i za granicą.
Polski lider w produkcji okien i drzwi chce nadal dynamicznie rosnąć. W osiągnięciu tego celu ma pomóc nowa kampania wizerunkowa online, której głównym założeniem jest dalszy wzrost świadomości marki oraz prezentacja nowości produktowych. To jedno z wielu zaplanowanych działań, opartych na najnowszych rozwiązaniach technologicznych, mających na celu budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej.
– Ruszamy z globalną kampanią wizerunkową skierowaną do naszych klientów w kraju oraz na rynkach eksportowych. W Europie, poza Polską, rozpoczniemy od strategicznie najważniejszych dla nas rynków – niemieckiego i włoskiego, płynnie przechodząc na kolejne. Do dalszego budowania świadomości marki Drutex oraz prezentacji nowych produktów chcemy wykorzystać social media, narzędzia Google oraz inne formy marketingu internetowego. Kampanię adresujemy zarówno do klientów biznesowych (B2B), jak i indywidualnych (B2C). To początek szeroko zakrojonych działań, które planujemy realizować w internecie. Nasz długoterminowy plan zakłada dalsze rozszerzanie aktywności digitalowej, co pozwoli nam wzmacniać wizerunek marki i promować nowości produktowe. Chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, by zaprezentować nasze atuty – mówi Tomasz Szymański, dyrektor marketingu Drutex SA.
Drutex wyróżnia się na rynku autorskimi, innowacyjnymi produktami o najwyższych parametrach jakościowych i technicznych. Atutem firmy jest także niepowtarzalny design oraz ekspresowa realizacja zamówień – nawet w 7 dni. Jak przystało na pioniera branży, oferta Drutexu jest stale wzbogacana o kolejne nowoczesne rozwiązania, wyznaczające trendy w wielu obszarach.
W tym roku na rynku zadebiutowały:
– bramy garażowe D-GATE,
– prestiżowa seria drzwi D-ART Line.
Natomiast ubiegły rok upłynął pod znakiem debiutu innowacyjnego systemu okiennego III generacji – IGLO EDGE.
[ZT]18635[/ZT]
Były Dyrektor 11:59, 04.04.2025
Redaktor znowu się pomylił, sponsor powinien Redaktorowi obciąć premię, a sam Redaktor powinien pojechać na Lęborską i prosić Prezesa o przebaczenie na kolanach. Firma przez duże D jest już znana na całym świecie, a nawet w tak odległych zakątkach jak Grenlandia. Na usprawiedliwienie może być fakt, że Redaktor się przejęzyczył i chciał napisać, że w całym wszechświecie, a to wtedy co innego.
Ścigała ŚCIGANY. Naraził podatników na OGROMNE STRATY
ZA KRATY! PIENIĄDZE ODDAC ZE SWOJEJ KIESZENI! A PARTIA JUŻ WIE JAKIEGO OBROTNEGO MAJĄ??? A SEJMIK WIE?
Myeszkanka
08:24, 2025-08-08
ROBOTA NIEDOKOŃCZONA. Skarga z ulicy Kąpielowej
Pradella robił wszystko aby znów dostać stołek radnego. Cóż szkodzi obiecać - mawiał jego koleś z jego partyjki, więc .... A teraz jak trzeba coś dokończyć, naprawić, to się robi dyskusje typu - to nie my, to oni..... Pradella obiecałeś Kąpielową to do roboty!!!! Chociaż - CÓŻ SZKODZI........
Mieszkanka
08:20, 2025-08-08
ROBOTY W ZAMKU ZNOWU OPÓŹNIONE. WYKRYTO INSEKTY
Standart .... ktoś wygrywa przetarg potem szuka podwykonawców i najlepiej bezrobotnych .. ot cały Bytów i wszyscy przymykają na to oko,,, Jeśli ktoś płaci przy kasie 500 zł gotówką to wiadomo z kąd płynie gotówka . Wszyscy uczciwi płatności robią na konto
bytowiak
20:23, 2025-08-07
Ścigała ŚCIGANY. Naraził podatników na OGROMNE STRATY
A co ten Garbicz tak go rozumie, usprawiedliwa. Facet najwidoczniej robił co chciał , a teraz powinien został zwolniony dyscyplinarnie i mało tego ,powinien oddawać te sprzeniewierzone setki tysięcy z własnej kieszeni. Niech nawet bierze kredyt i spłaca. A wójt też niech lepiej uważa na swoje poczynania i przede wszystkim nieć bzdur nie opowiada
......
15:48, 2025-08-07