Zamknij

AWANTURA o 40 urodziny Roberta. Naraził Młyn na STRATY!

12:33, 29.06.2022 Aktualizacja: 12:36, 29.06.2022
Skomentuj FOT. PIXABAY.COM FOT. PIXABAY.COM

Miało być huczne świętowanie 40 urodzin, ale zamiast imprezy dla 30 osób pozostał niesmak, przede wszystkim po stronie właścicieli bytowskiej restauracji Młyn. Są zbulwersowani postępowaniem klienta, który zamówił imprezę i do ostatniej minuty nie odwołał jej. Wszystko było przygotowane, restauracja czekała, ale niestety o wyznaczonej godzinie nie pojawił się ani 40-letni już Robert, ani jego goście. Właścicielka restauracji Młyn nie wzięła zaliczki, więc teraz liczy straty i nagłaśnia sprawę, bo podobno Robert zaczął opowiadać jakoby urodzin nie było z winy restauracji. 

- Zamówił w restauracji Młyn imprezę urodzinową w środę przed Bożym Ciałem. W poniedziałek jeszcze do niego dzwoniono, potwierdzał liczbę gości. W środę około godziny 15:00 również dzwoniono, aby przypomnieć o przywiezieniu ciasta, alkoholu i tak dalej. Tłumaczył, że jest poza zasięgiem. Obiecał, że oddzwoni, ale to nie nastąpiło. Przyjechał DJ, rozstawił się, my też mieliśmy wszystko przygotowane, ale po jubilacie i gościach ani widu ani słychu. O 18:00, gdy impreza miała się rozpoczynać, ponownie dzwoniliśmy, ale pan Robert już nie odbierał telefonu, więc impreza ostatecznie nie odbyła się - alarmuje przedstawicielka restauracji Młyn.

Zrobił się w tym momencie prawdziwy “młyn”, ponieważ jedzenie było przygotowane, osłupiały DJ oczekiwał na rozpoczęcie imprezy, ale sala była pusta. Minęło kilka dni. Właścicielka restauracji chciała już pogodzić się ze stratą wynikającą z przygotowanego jedzenia, ale wówczas doszły do niej niepokojące informacje. 40-letni Robert podobno zaczął opowiadać swoim znajomym, że jego urodziny nie odbyły się z winy restauracji. Właścicielka postanowiła zareagować. Opublikowała w internecie na stronie Spotted Bytów Express wpis przedstawiający prawdziwy obraz sytuacji. 

- Nie brałam od niego zaliczki ponieważ znałam go z widzenia. Uważam, że Bytów jest mały, w większości znamy się, więc jest też zaufanie. Wszystko było ustalone. Nie przewidywałam, że impreza zostanie odwołana bez powiadomienia nas - mówi Wioletta Maszkowska, właścicielka restauracji Młyn.

Straty wyceniła na około 1000 zł. Chodzi przede wszystkim o przygotowane do imprezy pożywienie. Jak zaznacza, 40-letni jubilat nie odzywał się również w kolejnych dniach. 

Ciekawa jest również historia zamówienia tej imprezy. Jak wyjaśnia Maszkowska, pod koniec kwietnia pan Robert brał udział w urodzinach kolegi, które odbyły się w restauracji Młyn. Podobno wtedy spontanicznie zamówił również dla siebie imprezę w czerwcu, przed Bożym Ciałem. Czyżby chciał tylko zaimponować znajomym? Na pewno restaurację zwodził do samego końca, nie zadzwonił, nie odwołał urodzin.

- Spotkałam później jego znajomą w Kauflandzie. Sama mnie zaczepiła i powiedziała, że on dzwonił informując, że impreza nie odbędzie się. Wyglądało to tak jakby było to z naszej winy. Postanowiłam to nagłośnić, bo doszły do mnie słuchy, że całą winę będzie chciał zwalić na nas. Niech jego znajomi dowiedzą się dlaczego 40 urodzin nie było - podkreśla Maszkowska.  

Dotarliśmy do niesfornego Roberta. Potwierdził, że nie odwołał imprezy i do końca restaurację utrzymywał w przekonaniu, że urodziny zostaną zorganizowane. Dlaczego tak postąpił?

- To był ciężki dzień - tak to wyjaśnia 40-letni Robert. - Popełniłem błąd. Przyznaję się do tego.

Obiecał, że po nagłośnieniu sprawy uda się do właścicielki restauracji aby oddać jej pieniądze, przynajmniej za przygotowanie jedzenia. Czy bytowski 40-latek słowa dotrzyma? Właścicielka Młyna liczy, że tym razem jego zapewnienie zostanie zrealizowane. 

[ZT]4890[/ZT]

CHCESZ WIĘCEJ INFORMACJI? CZYTAJ DARMOWE WIEŚCI Z POWIATU!

SKUTECZNA REKLAMA? TYLKO U NAS! Darmowa gazeta WIEŚCI Z POWIATU (nakład 30 000 szt.) + portale informacyjne (www.ibytow.pl www.miastko24.pl www.iszczecinek.pl ) + Gazeta Miastecka + GRATIS Spotted Bytów

tel. 513 313 112 e-mail: [email protected]

(M.W.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(5)

Chała Chała

9 11

Panie niby redaktorze, to jest żenujące co zamieszczacie. Dno informacyjne, z portalu informacyjnego zrobił się nowy sezon Dlaczego ja o Trudne sprawy. Prawdziwe dno!

13:48, 29.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brak słówBrak słów

11 3

W sumie smutne,że powstaje taki żenujący artykuł,ale z drugiej strony jeszcze smutniejsze,że ktoś zamawia knajpę i znika bez poniesienia kosztów a już całkowicie obrzydliwe,jeśli osobom trzecim kłamie i pomawia restaurację.A czy właściciel knajpy powinien o tym rozprawiać w lokalnej gazecie?sprawa również dyskusyjna. Biorąc całość pod uwagę,z przykrością stwierdzam,że powoli sięgamy dna.....

17:37, 29.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElaEla

12 1

I bardzo dobrze ,że to nagłośnili, a nie żałosny typ tak kłamie.

17:55, 29.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

owieczkaowieczka

5 0

40 lat na karku, a baran!

21:26, 02.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SonsilsSonsils

5 0

Mysle ze takie sprawy rozwiazuje sie nie w mediach a na drodze spraw cywilnych w sadzie. Państwo restauratorzy o tym wiedzą i muszą liczyc sie z takimi zachowaniami klientów. Artykuł nie ujawnia jednej ze stron konfliktu. Wiec jest bezzasadny.

23:06, 03.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%