Drutex, europejski champion w branży stolarki otworowej, został Oficjalnym Partnerem Klubu Piłkarskiego Bayern Monachium, jednego z czołowych i najbardziej utytułowanych na świecie. To największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy oraz jeden z największych projektów w światowym footballu z udziałem polskiej marki. Prestiżowa umowa jest konsekwencją przyjętej strategii budowania globalnej świadomości marki oraz rozwoju Drutex na największym w Europie i kluczowym dla niego, pod względem eksportu, rynku.
Dwaj liderzy o podobnym DNA, dominujący w swoich dziedzinach, łączą siły. Partnerstwo z klubem ze światowego topu, sięgającym 34 razy po Mistrzostwo Niemiec i kilkakrotnie wygrywającym prestiżową Ligę Mistrzów, będzie silnym wsparciem na arenie międzynarodowej dla jednego z czołowych producentów okien i drzwi w Europie, z których ponad 80% trafia na eksport.
- DRUTEX jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać DRUTEX w naszej rodzinie partnerów – mówi Michael Diederich, wiceprezes FC Bayern.
Drutex ma status ”Official Platinum Partner of FC Bayern München”, ”Official Partner of FC Bayern München” oraz “Official Door and Window System Partner of FC Bayern München” (na wyłączność). Umowa sponsorska obowiązuje trzy lata. W ramach współpracy z FC Bayern DRUTEX będzie korzystał z szerokiego pakietu świadczeń marketingowych.
Obejmuje on m.in. ekspozycję marki na bandach LED wokół boiska, reklamę na tablicy sędziowskiej, obecność w kanałach social media klubu oraz promocję w oficjalnych kanałach komunikacyjnych FC Bayern. Dodatkowo DRUTEX uzyska możliwość wykorzystania w swoich działaniach marketingowych materiałów klubu – w tym logo, zdjęć i nagrań z meczów oraz wizerunku zawodników – na potrzeby wsparcia reklamowego. Efektem tej współpracy jest już zrealizowany spot reklamowy, który stanie się integralną częścią kampanii mediowej marki, zapewniając jej globalny zasięg i dotarcie do milionów kibiców na całym świecie – Link do TVSPOT w załączniku.
- Drutex od lat buduje siłę marki w oparciu o zdrowe fundamenty, niezależność biznesową, konsekwentną politykę inwestycyjną i długofalową współpracę z kontrahentami. Dlatego partnerstwo z aktualnym i wielokrotnym mistrzem Niemiec oraz drużyną regularnie występującą w Lidze Mistrzów i święcącą tam triumfy jest dla nas naturalnym wyborem. Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym. Jesteśmy jeszcze przecież na początku drogi rozwoju. Na szczęście nic nikomu nie musimy udowadniać, bo Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat. – podkreśla Leszek Gierszewski, Założyciel i Prezes Zarządu Drutex SA.
Umowa z bawarskim klubem jest kontynuacją działań Drutex-u w zakresie budowania światowej marki. Rynek niemiecki od lat pozostaje jednym z najważniejszych rynków eksportowych dla firmy. Drutex jednak od zawsze dba o dywersyfikację kierunków sprzedażowych. Wysyła produkty do około 40 krajów, wśród których, poza Niemcami, są inne duże rynki takie jak m.in Włochy, Francja czy Stany Zjednoczone. W międzynarodowej ekspansji firmy Drutex ważną rolę odgrywa zaangażowanie w marketing sportowy, często w pionierskie projekty w swojej branży.
W 2024 roku Drutex został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan oraz zainicjował współpracę z Juventusem Turyn, AS Roma, Cagliari i Palermo. Wcześniej zyskał międzynarodową rozpoznawalność dzięki m.in. międzynarodowej kampanii „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której ambasadorami firmy były gwiazdy i kapitanowie reprezentacji kraju: Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo. Ponadto Drutex aktywnie wspiera mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Puchar Świata w skokach narciarskich. Drutex jest także sponsorem żużlowego klubu Motor Lublin, w barwach którego występuje wielokrotny mistrz świata Bartosz Zmarzlik. Do tego przez wiele lat firma była Oficjalnym Sponsorem i Partnerem Logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne.
W związku z rozpoczęciem współpracy z FC Bayern, Drutex przygotowuje szereg projektów marketingowych i sprzedażowych wraz ze specjalnie dedykowaną ofertą dla swoich partnerów handlowych. Działania będą obejmowały nie tylko kampanię, promocje i nowy branding, ale również zmiany w ofercie produktowej przygotowanej w związku ze współpracą z FC Bayern. Nowości produktowe znajdą się w ofercie handlowej już od września br.
NIEBEZPIECZNA seria zdarzeń! Hydrant, skarpa i promile
A jak tam sprawa z wycinką podobno o parę więcej drzew wokół pewnego jeziora??? Czemu taka cisza w sprawie. Wyborcy chcą znać prawdę, ale prawdziwą prawdę...
Skrzat
12:05, 2025-08-19
POSTULAT radnej. Dodatkowa lekcja religii z budżetu
Czy ta Pani chociaż raz przeczytała Biblię? Wątpię, tak samo jak 99% katolików. Potem czyta dzieciom wybrane fragmenty i robi wodę z mózgu.
Arek
11:20, 2025-08-19
NIEBEZPIECZNA seria zdarzeń! Hydrant, skarpa i promile
Kiedy napiszecie o śmierci na ścieżce na nasypie kolejowym? Dlaczego na ten temat taka cisza?
Robert
11:02, 2025-08-19
Drutex Oficjalnym Partnerem FC Bayern Monachium!
Naprawdę nie interesuje mnie kogo w świecie sponsoruje Drutex. Wiem tylko, że sprowadzili do Bytowa mnóstwo obywateli z kraju trzeciego świata. Polska staje się krajem,gdzie wielcy przedsiębiorcy bogacą się masowo sprowadzając tanią siłą roboczą, polski robotnik nie zarobi więcej we własnym kraju, inflacja szybuje a ogólny poziom życia i bezpieczeństwa obniża się. Bardzo niedobrze się dzieje.
...
10:42, 2025-08-19
8 2
Naprawdę nie interesuje mnie kogo w świecie sponsoruje Drutex. Wiem tylko, że sprowadzili do Bytowa mnóstwo obywateli z kraju trzeciego świata. Polska staje się krajem,gdzie wielcy przedsiębiorcy bogacą się masowo sprowadzając tanią siłą roboczą, polski robotnik nie zarobi więcej we własnym kraju, inflacja szybuje a ogólny poziom życia i bezpieczeństwa obniża się. Bardzo niedobrze się dzieje.
3 2
To nie do końca tak jak piszesz. Ludzie nie chcą pracować. Drutex płaci naprawdę dobre pieniądze, a brakuje ludzi. W powiecie jest ponad 2000 bezrobotnych. Wolą siedzieć na socjalach niż iść do pracy. Drutex w przeciwieństwie do innych firm, nie przeniósł siedziby do raju podatkowego. Płaci tu dziesiątki milionów podatków rocznie.
2 0
Po części rozumiem powyższe argumenty,jednak uważam,że firmy nie powinny dostawać zgód i możliwości sprowadzania masy ludzi z odległych krajów, w których rządzą gangi i kartele. Po drugie może rzecz nie tylko w pensji, skoro jak piszesz zarobki są dobre? Może ludzie nie chcą tam pracować z innych powodów skoro trzeba do tej pracy ściągać ludzi z najbiedniejszych krajów świata to coś jednak jest nie tak