Trudno wyobrazić sobie prowadzenie działalności bez widoczności w sieci. O konieczności skutecznego reklamowania się w Google raczej nikogo nie trzeba specjalnie przekonywać. Inaczej mają się sprawy w kwestii wydatków na szeroko pojmowany Search Engine Marketing. Jak uniknąć wyrzucania pieniędzy w błoto, a zarazem nie zamykać sobie drogi do sukcesu już na starcie? O tym opowiedzą fachowcy z agencji AFTERWEB.
Jedni postępują zgodnie z wytycznymi twórców najpopularniejszej wyszukiwarki. Wykraczanie poza ustalone normy wiąże się z ryzykiem otrzymania kary: filtra obniżającego pozycję lub nawet wyrzucenie z rankingów. Wobec tego wytyczne Google dla webmasterów są niczym 10 biblijnych przykazań. Z tą różnicą, że czynników rankingowych jest ponad 200, a w oficjalnej dokumentacji nikt nie znajdzie skutecznej, uniwersalnej recepty na osiągnięcie pierwszego miejsca. W końcu chętnych do TOP 3 jest zawsze znacznie więcej. Według naszych ekspertów skuteczne pozycjonowanie prowadzi się z uwzględnieniem dłuższej perspektywy. Po prostu mozolne, rzetelne i uczciwe budowanie reputacji firmy wśród internautów opłaca się bardziej, niż stosowanie sztuczek przynoszących szybkie, ale krótkotrwałe rezultaty. Szczególnie widać w kwestii profilu linków: ich wysoką jakość należy przedłożyć ponad dużą ilość.
Publikacja artykułów sponsorowanych i materiałów partnerskich po prostu swoje kosztuje. Wydając niskie kwoty trudno liczyć na to, że specjaliści SEO będą pozyskiwać wartościowe, wspomagające proces pozycjonowania odnośniki na renomowanych witrynach o wysokim wskaźniku Page Rank. Jego wartość jest niejawna, ale fachowcy dysponują odpowiednimi narzędziami, które pozwalają oddzielić interesujące blogi i portale od sztucznie wykreowanych tworów. Na wydatki związane z pozycjonowaniem wpływa także specyfika danego sektora. Jeżeli konkurenci profesjonalnie pozycjonują się na słowa sprzedażowe od dłuższego czasu, podjęcie efektywnej rywalizacji będzie wymagało większych nakładów niż w przypadku niezagospodarowanej niszy. Zdarzają się również sytuacje, w których rozsądniej będzie zbudować stronę firmową od zera, na nowej domenie, niż próbować wydźwignąć przestarzałą witrynę ukaraną przez Google.
źródło: AFTERWEB
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
KOALICJA na rzecz budowy ścieżki pieszo-rowerowej
Czegoś nie rozumiem. Dzieci z mokrzyna chodzą do szkoły w polcznie więc po co w 2 stronę?
Ilona
16:47, 2025-09-18
KOALICJA na rzecz budowy ścieżki pieszo-rowerowej
Kiełbasa wyborcza,,,może dokończycie ścieżkę oraz chodnik w srodku Udorpia ???
Udorpie
10:02, 2025-09-18
KOALICJA na rzecz budowy ścieżki pieszo-rowerowej
A może by tak nasi samorządowcy i posłowie zainteresowali się planowanym przebiegiem drogi via Pomerania? bo z tego co widać na przedstawiany planach, to o Bytowie ktoś chyba tam zapomniał. A może to już temat przegrany i po co wyborcom się narażać?
Zainteresowany
09:59, 2025-09-18
DUBLET. Chwarzyński nie żartuje, aż dwa żłobki buduje
Tylko kto to później utrzyma, ale gmina Trzebielino to jedna najbogatszych gmin w byłym województwie słupskim, tam działają bardzo prężne firmy, które działają na rynkach międzynarodowych a mieszkańcy tego popegierowskiego przybytku to bardzo zamożni ludzie, czyli kraina płynąca mlekiem i miodem.
Proboszcz
23:33, 2025-09-17