Drutex, aby sprostać dynamicznie rosnącej liczbie zamówień i sprawnie je realizować w całej Europie, inwestuje we własną flotę samochodów. Do firmy trafiło właśnie 11 nowych ciągników siodłowych Scania, a kolejne 20 pojazdów Man model dotrze w najbliższym czasie.
Drutex, jeden z liderów europejskiego rynku stolarki okienno-drzwiowej, ma za sobą najlepszy rok w historii, z dwucyfrowymi wzrostami na najważniejszych rynkach. Obecnie eksport to już niemal 80 produkcji. Wszystkie produkty powstają na indywidualne zamówienia. A czas ich realizacji niezmiennie wynosi do siedmiu dni w całej Europie. By to było możliwe nie tylko zwiększane są moce produkcyjne, ale i rozbudowywana flota samochodów. Krążą one cały czas po kontynencie, dostarczając okna, drzwi, rolety czy żaluzje. Wszędzie, od Sycylii po Skandynawię i Wyspy Brytyjskie. To wymaga nie tylko sprawnego działu logistyki i doświadczonych kierowców, ale przede wszystkim sprzętu niezawodnego w każdych warunkach. Dlatego Drutex przed każdym zakupem przeprowadza własne testy użytkowe.
A te zakupy co roku są duże. Tylko w 2021 Drutex kupił 21 Scani, 30 Manów i 20 Mercedesów Sprinter. W tym odebrał już 11 nowych ciągników siodłowych Scania model V8 S530. 20 nowych pojazdów Man model TGX 18.470 z ubiegłorocznego zakupu trafi do firmy w najbliższym czasie.
„Obecnie nasza flota liczy ponad 450 pojazdów, co jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie naszymi produktami. W portfelu zamówień na bieżący rok, poza tymi wspomnianymi Scaniami i Manami, mamy między innymi kolejnych 40 ciężarówek - mówi Marcin Kloska dyrektor sprzedaży firmy Drutex. - Inwestycja w nowe pojazdy spełniające najwyższe normy emisji spalin, to też dbanie o środowisko naturalne, z czego jako Drutex jesteśmy bardzo dumni” – dodaje.
CHCESZ WIĘCEJ INFORMACJI? CZYTAJ DARMOWE WIEŚCI Z POWIATU!
SKUTECZNA REKLAMA? TYLKO U NAS! Darmowa gazeta WIEŚCI Z POWIATU (nakład 30 000 szt.) + portale informacyjne (www.ibytow.pl www.miastko24.pl www.iszczecinek.pl ) + Gazeta Miastecka + GRATIS Spotted Bytów
tel. 513 313 112 e-mail: [email protected]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz