Fot. PAP/M. Kmieciński (1)
Alior Bank udostępnia klientom nową odsłonę aplikacji Alior Mobile. Zamiana ma na celu ułatwienie codziennego korzystania z usług bankowych dzięki bardziej przejrzystemu układowi i intuicyjnej treści. Na koniec II kw. 2025 r. liczba aktywnych użytkowników bankowych aplikacji mobilnych wyniosła w Polsce ponad 26 mln. Wprowadzane aktualizacje są więc bezpośrednią odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku i rosnące oczekiwania klientów detalicznych, dla których aplikacja staje się kompleksowym centrum zarządzania finansami osobistymi.
Wdrożenie odświeżonej aplikacji jest kolejnym krokiem w realizacji strategii „Alior Bank. Albo nic” i konsekwentnego zwiększania innowacyjności i cyfryzacji usług. Nowa odsłona Alior Mobile ma sprawić, że codzienne bankowanie będzie jeszcze prostsze, szybsze i bardziej intuicyjne.
„Konsekwentnie dążymy do maksymalizacji cyfryzacji naszych usług, odpowiadając na zmieniające się trendy i preferencje klientów” – mówi Jacek Iljin, wiceprezes Alior Banku, odpowiedzialny za obszar klienta indywidualnego. Dodaje, że aktualizacja Alior Mobile to nie tylko zmiana designu, ale przede wszystkim wyjście naprzeciw konkretnym oczekiwaniom użytkowników.

„Nasze rozwiązania są alternatywą dla innych aplikacji bankowych, które – wychodząc poza sferę bankowości i finansów – często stają się zbyt skomplikowane i mogą odwracać uwagę od tego, co najważniejsze – sprawnego zarządzania finansami osobistymi. Szanujemy mądrość naszych, pewnych swego klientów, którzy najlepiej wiedzą, czego potrzebują” – zaznacza Jacek Iljin.
Wdrażane usprawnienia poprzedzone zostały badaniami i testami użyteczności z udziałem klientów, które wykazały pozytywny odbiór nowego, bardziej przejrzystego i spójnego wizualnie interfejsu. Aktualizacje wdrażane będą stopniowo. Pierwsze pojawiły się w połowie listopada, kolejne będą udostępniane systematycznie. Zmiany te będą widoczne już na ekranie głównym, zarówno przed, jak i po zalogowaniu. Dostępne tam elementy zostały rozmieszczone w taki sposób, aby użytkownikom jak najłatwiej było poruszać się po aplikacji. Kluczowym ułatwieniem jest usprawniony dostęp do najczęściej używanych funkcji, w tym transakcji BLIK. Duży i centralnie umiejscowiony przycisk pozwala na wygodniejsze kliknięcie kciukiem.
Przeprojektowana została także zakładka „Produkty”. Odświeżony układ dzieli dostępne w niej elementy na kategorie, dzięki którym możliwe jest m.in. łatwiejsze dotarcie do kart, ponieważ ich statusy widoczne będą od razu po wejściu w zakładkę, bez konieczności dodatkowego wyboru kategorii. Nowa architektura ułatwia również klientom zakup dodatkowych produktów. Wprowadzone zostało także dodatkowe menu, ułatwiające nawigację, które pozwala łatwo przełączać się pomiędzy poszczególnymi kategoriami produktowymi.
„Aplikacja została zaprojektowana razem z klientami i ma uczynić ich życie finansowe łatwiejszym i bardziej efektywnym. Zależy nam, by korzystanie z Alior Mobile było szybkie i bezpieczne, ale też po prostu przyjemne. Wszystkie zmiany zaprojektowaliśmy z maksymalnym uwzględnieniem zasad użyteczności i dostępności. Stawiamy na wygodę, przejrzystość i nowoczesne rozwiązania, które ułatwiają życie naszym klientom, co potwierdzają pozytywne wyniki badań UX” – mówi Łukasz Wiktor, dyrektor zarządzający Pionem Kanałów Dystrybucji Klienta Indywidualnego Alior Banku.

W październiku odświeżona została zakładka „Płatności”. W jej zaktualizowanej wersji wszystkie funkcje zostały uporządkowane w czytelne kategorie. Obejmują one zapisanych odbiorców, różne typy przelewów – krajowy, własny, walutowy czy z innego banku – a także kompleksowe rozwiązania BLIK, takie jak kod BLIK, BLIK zbliżeniowy czy płatności powtarzalne. Użytkownicy mogą też wygodnie opłacać bilety komunikacji miejskiej, parkingi i przejazdy autostradami w kategorii „Transport”. W zakładce dostępne są również sekcje: „Zapłać” obejmująca m.in. zlecenia stałe i doładowania telefonów, oraz „Karty” i „Pozostałe”, gdzie można znaleźć historię transakcji czy dostęp do Kantoru.
W zaktualizowanej aplikacji Alior Mobile szczególny nacisk położono na zwiększenie autonomii użytkownika i transparentność komunikacji. Wprowadzono opisy o przeznaczeniu kanałów kontaktu z bankiem oraz informacje o czasie oczekiwania na konsultanta. Dodane zostały też dwie nowe opcje samoobsługowe: „Zablokuj kartę” i „Zmień limity karty”, które umożliwią załatwienie pilnych spraw samodzielnie. Dodatkowo utworzono jedno miejsce do składania zgłoszeń i ich podglądu, co upraszcza i poprawia kontrolę nad zgłoszonymi sprawami oraz skraca ścieżkę dotarcia do pisemnych form kontaktu („Wyślij wiadomość”,” Złóż wniosek”, „Złóż reklamację”).
„Wiemy, że coraz więcej naszych klientów wybiera telefon jako podstawowe narzędzie zarządzania finansami. Dlatego chcemy dostarczyć usługi, które wzmocnią self-service, bez kontaktu z infolinią, dając pełną kontrolę nad finansami z poziomu telefonu. Zwiększenie autonomii użytkownika jest naszym priorytetem” – mówi Leszek Piekut, dyrektor Departamentu Rozwoju Omnichannel w Alior Banku.

W III kwartale 2025 roku liczba użytkowników Alior Mobile wzrosła o 15 proc. rok do roku, a udział użytkowników aplikacji wśród klientów relacyjnych i ratalnych zwiększył się o 4,6 proc., osiągając poziom 47,3 proc. Na koniec września 2025 r. liczba użytkowników aplikacji mobilnej wyniosła 1,6 mln, co oznacza wzrost o 0,2 mln w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Dodatkowo udział sprzedaży inicjowanej w kanale mobilnym wzrósł o 5,4 punktu procentowego rok do roku. Dane te potwierdzają rosnące znaczenie kanałów mobilnych i konsekwentny wzrost popularności aplikacji wśród klientów banku.
Alior Bank zapowiada także kolejne zmiany w wyglądzie i użytkowaniu aplikacji. Udostępnienie klientom odświeżonej wersji Alior Mobile rozpoczęło się w połowie listopada, a nowe ekrany pojawiają się po zaktualizowaniu aplikacji.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Nowy prezes ZZO w Sierznie. Stery przejmuje Korona
Pani też jesteś powiązana z kadrową i ze wszystkimi kierowcami rodzinne to nic się nie zmieni 🫵👍
Nn
23:14, 2025-12-04
PKS Bytów POD OSTRZAŁEM pasażerki. NIEPRAWDA prezesa
To nie jest tak że kierowcy się boją,choć prawdą jest że zostało do emerytury od kilku miesięcy do kilku lat. W firmie został wypracowany mechanizm zastraszania kierowców,przez wiele lat pracy zawsze kierowca popełni jakiś większy lub mniejszy błąd i wtedy jest....Mamy Cię!!! I zaczyna się szantaż,nie bez powodu w firmie zatrudniony jest adwokat,nie od tego żeby bronić firmę przed pasażerami roszczeniowymi tylko aby pokazać pracownikom....jak będziecie "fikać" lub się buntować,to was załatwimy. Nie wszyscy pamiętają,albo wiedzą że lata temu kierowcy zorganizowali strajk,no właśnie który nie doszedł do skutku, choć część kierowców postawiło się kierownictwu,nie doszło do skutku bo zaczęto straszyć zwolnieniami i szantażem,mając po swojej stronie prawników. Do dziś stara gwardia pamięta tamte czasy i wolą spokojnie dotrwać do emerytury a potem niech się wszystko wali i tak nikomu z rządzących nie zależy na kierowcach tylko na własnym "ego" i na lajkach na FB ,po to też jest stworzona strona od niedawna FB aby płynęły tylko och i ach . Dlatego młode pokolenie które zatrudniło się w firmie w ramach..prawo jazdy za pracę, kiedy zobaczyli i poczuli co tu się dzieje i jak jest ....po prostu rezygnują i nawet nie przejmują się czy to będzie porzucenie pracy, stąd to całe dzisiaj zamieszanie z autobusem z Słupska. Kierowca poczuł się źle i nie przyszedł do pracy,jest na chorobowym,ale czeka go zapewne dyscyplinarna i pokazanie innym kierowcom.....JAK BĘDZIECIE SIĘ STAWIAĆ... TO WAS ZAŁATWIMY,tak jak to było kiedyś. Lecz dziś to nie te czasy i są takie instytucje jak inspekcja pracy,sąd pracy a kierowcy chcą zeznawać. Bytów to małe miasteczko i wszyscy się znają i urzędnicy stoją po swoje stronie,nie po stronie pracowników,ale w dobie internetu i takich portali jak I Bytów można coś zmienić i trzeba,bo naprawdę przyszłość PKS jest w czarnych kolorach pisana. I proszę wszystkich pasażerów i internautów w imieniu wszystkich kierowców, pomóżcie nam to zmienić,my z naszej strony możemy obiecać że będziemy robić wszelkich starań żeby takich sytuacji więcej nie było,ale zrozumcie nas i prosimy o wasze wsparcie w walce z zarządzającymi w firmie PKS ,urzędnikami i kolesiostwem politycznym.
Ktoś taki
22:18, 2025-12-04
BYTÓW W ŻAŁOBIE. NIE ŻYJE LESZEK GIERSZEWSKI
Wielka szkoda . Wyrazy głębokiego współczucia rodzinie. Bardzo dobry i prawy człowiek
bytowiak
20:41, 2025-12-04
PKS Bytów POD OSTRZAŁEM pasażerki. NIEPRAWDA prezesa
Widać mleko się wylało: ludzie tego potrzebowali: To teraz niech wypłyną jeszcze sprawy z przed lat: Byłych pracowników...i obecnych Sprawa o molestowanie I rozbity służbowy samochód (skoda) skasowany Niech tylko zaczną zastraszać pracowników, światło dzienne ujrzą inne sprawy i rzeczy które sprawią że PKS-em zatrzęsie strasznie.
Były kierowca
20:32, 2025-12-04