Zamknij

Nie tylko INTER, ale i Juventus. Drutex ŚMIAŁO WCHODZI do włoskiej Serie A

18:00, 26.08.2024 M.W.
Skomentuj Bytowska firma Drutex została oficjalnym partnerem Interu Mediolan. Na zdjęciu prezes Leszek Gierszewski Bytowska firma Drutex została oficjalnym partnerem Interu Mediolan. Na zdjęciu prezes Leszek Gierszewski

Miłośnicy włoskiej piłki nożnej logo Drutex zobaczą nie tylko na meczach Interu Mediolan. Firma podpisała umowy o współpracy z kilkoma klubami. Logo Drutexu będzie wyświetlane nie tylko na stadionie San Siro podczas meczów Interu na własnym boisku, ale także podczas meczów Juventusu, Cagliari i drużyny Serie B - Palermo. Umowa ze wszystkimi klubami została zawarta na dwa sezony: 2024/2025 i 2025/2026.

W ramach kampanii marketingowej o zasięgu globalnym logo Drutexu pojawi się między innymi na ekranach LED i dużych ekranach stadionowych podczas transmisji meczów, nie tylko we Włoszech, ale i na całym świecie. Jest to jedna z najbardziej spektakularnych akcji marketingowych polskiej firmy w sporcie.

Drutex jako oficjalny partner Interu zadebiutował 24 sierpnia na San Siro, kiedy to Inter zmierzył się z Lecce. Następnie pojawi się na boisku podczas meczów Juventusu z Romą i Cagliari z Como 26 sierpnia oraz w meczu Palermo z Cosenzą 1 września.

- Od lat realizujemy inwestycje związane z marketingiem sportowym. Głośnym echem na całym świecie odbiła się nasza kampania „Okna Drutex - wybór Mistrzów”, w której naszymi ambasadorami byli Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Kuba Błaszczykowski. Teraz  zdecydowaliśmy się na kolejne działania związane z futbolem. Stąd, zawarcie umowy z włoskimi klubami piłki nożnej aż na taką skalę. Tytuł oficjalnego partnera Interu Mediolan, aktualnego Mistrza Włoch, klubu z blisko 120-letnią historią oraz obecność marki Drutex na meczach innych czołowych włoskich klubów, w tym przede wszystkim Juventusu oraz Cagliari i Palermo, dowodzi, jak istotny jest dla nas rynek włoski. Jesteśmy jednocześnie przekonani, że popularność futbolu z Półwyspu Apenińskiego sprawi, że zrobimy kolejny krok w kierunku budowania globalnej rozpoznawalności naszej marki - powiedział Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Drutex S.A.

Drutex od kilkunastu lat obecny jest we Włoszech i dynamicznie umacnia swoją pozycję na tamtejszym rynku poprzez liczne działania marketingowe. Firma koncentruje się nie tylko na kampaniach reklamowych w telewizji, radiu czy prasie, współpracy w dziedzinie futbolu, obecności na największych branżowych włoskich targach, ale także inwestuje w markę własną poprzez projektowanie i tworzenie autorskich, nowoczesnych showroomów. We Włoszech Drutex posiada już sieć ponad 900 partnerów handlowych - od północy Włoch przez Sycylię i Sardynię. Dla firmy to jeden z najważniejszych rynków eksportowych. Niezwykle zaawansowana technologia w połączeniu z doskonałą logistyką, pozwalają na dostarczanie nowoczesnych okien, drzwi, rolet czy żaluzji fasadowych na Półwysep Apeniński w rekordowo krótkim czasie, wynoszącym nawet 7 dni, co również nie jest standardem na rynku włoskim. Szybkość działania jest znakiem rozpoznawczym Drutexu, która od zawsze pozwala pozytywnie zaskakiwać klientów na całym świecie.

Firma jest obecna nie tylko w Europie, ale dynamicznie rozwija swoją sieć sprzedaży również w USA i Australii. Obecnie współpracuje z prawie 4000 partnerów handlowych na świecie, gdzie oferuje swoje produkty pod własną marką i realizuje wiele śmiałych projektów, jak chociażby wyposaża w okna amerykańskie hotele Marriott, Hyatt, Sheraton czy Holiday Inn, czy dostarcza okna na inwestycje realizowane przy budowie fabryk np. BMW czy Lego w Meksyku. Od lat wyróżnia się niezależnością produkcji. Wytwarza okna od A do Z - od produkcji własnych profili z PVC i szyb zespolonych po własną lakiernię do stolarki aluminiowej, okleiniarnię czy flotę transportową, na którą składa się ponad 650 pojazdów.

Firma od lat angażuje się w wiele przedsięwzięć z zakresu wspierania sportu i szeroko rozumianego marketingu sportowego. Poza wspomnianą, międzynarodową, realizowaną kilka lat temu kampanią “Okna Drutex - wybór Mistrzów”, firma po raz piąty z rzędu była oficjalnym sponsorem i partnerem logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne. Cyklicznie wspiera też transmisję meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej i Pucharu Świata w skokach narciarskich. Jest także sponsorem klubu żużlowego - Motoru Lublin, w którego barwach jeździ wielokrotny mistrz świata Bartosz Zmarzlik.

[ZT]15117[/ZT]

 

(M.W.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(5)

Zibi Zibi

29 11

A Bytowskie dzieci które są uzdolnione sportowo ma gdzies 18:29, 26.08.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Bytów Bytów

7 24

Żałosny ktetynie przeproś i *%#)!& - prostackie myślenie. 18:37, 26.08.2024


Marcin Marcin

9 20

Idź się douczyć i wróć z powrotem to zobaczysz ile sportowców lokalnych wspiera Drutex ale w was zawistnych ludziach zero przyzwoitości sam jad a sami ani grosza byście na dołożyli 18:41, 26.08.2024


reo

MateuszekMateuszek

6 1

No, Ty Węsierski też wchodzisz..... 07:23, 27.08.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XyzXyz

3 0

bytovii nie warto wspierać.Tam jest zabawa bumelantka.Zero kasy dla seniorów a pompować kasę na juniorów.A efekty przyjdą.Poki co Zawisza Borzytuchom tam rządzi...a szkoda... 15:14, 27.08.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%