Miłośnicy włoskiej piłki nożnej logo Drutex zobaczą nie tylko na meczach Interu Mediolan. Firma podpisała umowy o współpracy z kilkoma klubami. Logo Drutexu będzie wyświetlane nie tylko na stadionie San Siro podczas meczów Interu na własnym boisku, ale także podczas meczów Juventusu, Cagliari i drużyny Serie B - Palermo. Umowa ze wszystkimi klubami została zawarta na dwa sezony: 2024/2025 i 2025/2026.
W ramach kampanii marketingowej o zasięgu globalnym logo Drutexu pojawi się między innymi na ekranach LED i dużych ekranach stadionowych podczas transmisji meczów, nie tylko we Włoszech, ale i na całym świecie. Jest to jedna z najbardziej spektakularnych akcji marketingowych polskiej firmy w sporcie.
Drutex jako oficjalny partner Interu zadebiutował 24 sierpnia na San Siro, kiedy to Inter zmierzył się z Lecce. Następnie pojawi się na boisku podczas meczów Juventusu z Romą i Cagliari z Como 26 sierpnia oraz w meczu Palermo z Cosenzą 1 września.
- Od lat realizujemy inwestycje związane z marketingiem sportowym. Głośnym echem na całym świecie odbiła się nasza kampania „Okna Drutex - wybór Mistrzów”, w której naszymi ambasadorami byli Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Kuba Błaszczykowski. Teraz zdecydowaliśmy się na kolejne działania związane z futbolem. Stąd, zawarcie umowy z włoskimi klubami piłki nożnej aż na taką skalę. Tytuł oficjalnego partnera Interu Mediolan, aktualnego Mistrza Włoch, klubu z blisko 120-letnią historią oraz obecność marki Drutex na meczach innych czołowych włoskich klubów, w tym przede wszystkim Juventusu oraz Cagliari i Palermo, dowodzi, jak istotny jest dla nas rynek włoski. Jesteśmy jednocześnie przekonani, że popularność futbolu z Półwyspu Apenińskiego sprawi, że zrobimy kolejny krok w kierunku budowania globalnej rozpoznawalności naszej marki - powiedział Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Drutex S.A.
Drutex od kilkunastu lat obecny jest we Włoszech i dynamicznie umacnia swoją pozycję na tamtejszym rynku poprzez liczne działania marketingowe. Firma koncentruje się nie tylko na kampaniach reklamowych w telewizji, radiu czy prasie, współpracy w dziedzinie futbolu, obecności na największych branżowych włoskich targach, ale także inwestuje w markę własną poprzez projektowanie i tworzenie autorskich, nowoczesnych showroomów. We Włoszech Drutex posiada już sieć ponad 900 partnerów handlowych - od północy Włoch przez Sycylię i Sardynię. Dla firmy to jeden z najważniejszych rynków eksportowych. Niezwykle zaawansowana technologia w połączeniu z doskonałą logistyką, pozwalają na dostarczanie nowoczesnych okien, drzwi, rolet czy żaluzji fasadowych na Półwysep Apeniński w rekordowo krótkim czasie, wynoszącym nawet 7 dni, co również nie jest standardem na rynku włoskim. Szybkość działania jest znakiem rozpoznawczym Drutexu, która od zawsze pozwala pozytywnie zaskakiwać klientów na całym świecie.
Firma jest obecna nie tylko w Europie, ale dynamicznie rozwija swoją sieć sprzedaży również w USA i Australii. Obecnie współpracuje z prawie 4000 partnerów handlowych na świecie, gdzie oferuje swoje produkty pod własną marką i realizuje wiele śmiałych projektów, jak chociażby wyposaża w okna amerykańskie hotele Marriott, Hyatt, Sheraton czy Holiday Inn, czy dostarcza okna na inwestycje realizowane przy budowie fabryk np. BMW czy Lego w Meksyku. Od lat wyróżnia się niezależnością produkcji. Wytwarza okna od A do Z - od produkcji własnych profili z PVC i szyb zespolonych po własną lakiernię do stolarki aluminiowej, okleiniarnię czy flotę transportową, na którą składa się ponad 650 pojazdów.
Firma od lat angażuje się w wiele przedsięwzięć z zakresu wspierania sportu i szeroko rozumianego marketingu sportowego. Poza wspomnianą, międzynarodową, realizowaną kilka lat temu kampanią “Okna Drutex - wybór Mistrzów”, firma po raz piąty z rzędu była oficjalnym sponsorem i partnerem logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne. Cyklicznie wspiera też transmisję meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej i Pucharu Świata w skokach narciarskich. Jest także sponsorem klubu żużlowego - Motoru Lublin, w którego barwach jeździ wielokrotny mistrz świata Bartosz Zmarzlik.
[ZT]15117[/ZT]
Zibi 18:29, 26.08.2024
A Bytowskie dzieci które są uzdolnione sportowo ma gdzies
Mateuszek07:23, 27.08.2024
No, Ty Węsierski też wchodzisz.....
Xyz15:14, 27.08.2024
bytovii nie warto wspierać.Tam jest zabawa bumelantka.Zero kasy dla seniorów a pompować kasę na juniorów.A efekty przyjdą.Poki co Zawisza Borzytuchom tam rządzi...a szkoda...
7 24
Żałosny ktetynie przeproś i *%#)!& - prostackie myślenie.
9 20
Idź się douczyć i wróć z powrotem to zobaczysz ile sportowców lokalnych wspiera Drutex ale w was zawistnych ludziach zero przyzwoitości sam jad a sami ani grosza byście na dołożyli