Wójt Gminy Parchowo ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki gruntami w Urzędzie Gminy w Parchowie. Formalnym kryterium wyboru kandydata jest spełnienie określonych wymagań. Jakie to wymagania?
- Najważniejsze wymagania w stosunku do kandydata to wyższe wykształcenie z zakresu geodezji, kartografii, geografii, rolnictwa lub administracji. Ważne także, aby kandydat posiadał minimum 3-letni staż pracy.Poza tym oczywiście musi być to osoba niekarana, ciesząca się nieposzlakowaną opinią. Do tego dochodzi również znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy - informują urzędnicy.
Dodatkowymi atutami przy rekrutacji będzie prawo jazdy kat. B, dobra znajomość obsługi komputera i pakietów office, a także umiejętność pracy w zespole, jak i planowania i organizowania pracy własnej.
Osoba zatrudniona na stanowisko będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie spraw związanych z przetargami na nieruchomości stanowiące mienie komunalne gminy, a także tych dotyczących oświetlenia publicznego w zakresie jego bieżącej eksploatacji, jak i rozwoju oraz postępowań w celu naliczania opłaty adiacenckiej z tytułu budowy infrastruktury technicznej i podziału nieruchomości.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Parchowie lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Parchowie do 9 września 2021 roku do godz. 15:00 w zaklejonych kopertach z napisem; „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki gruntami w Urzędzie Gminy Parchowo” - dodają urzędnicy.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz